Tuesday, December 16, 2008

Posto-Posto

Dengan Nama ALLAH Yang Maha Pemurah Lagi Maha Penyayang...

~Assalamualaikum..

~act, aku ada satu info nak bagitau korang..aku pun xtau mula-mula, tapi secara kebetulan aku dok ronda-ronda sekitar Unimap dengan family aku kemarin, aku terpandang satu poster kat papan kenyataan Unimap tu mengenai Kajian Pengesahan Graduan (susulan)..



~kalau korang masih ingat, bagi kawan-kwan yang dah bergraduasi, sebelum kita ambik transkip ari tu kan, kita wajib wat kajian siswazah yang Kementerian Pengajian Tinggi mintak wat..ala, sampai yang ada nak buang jer lap top sebab xley nak surve sebab terlampau sesak tyme tu..ha, kajian ni adalah kesinambungan dari kajian ari tu la..nama pun Kajian Pengesahan Graduan (susulan)..hee


~Kajian nie terbuka untuk siswazah yang masih mengganggur dan juga pada graduan yang telah bekerja tapi masih mencari pekerjaan yang lebih baik..

~pada kawan-kawan, yang nak mencari masa depan yang lebih cemerlang, gemilang dan terbilang..pakat-pakat la wat survey nie..mana tau ada rezeki kita kat mana-manakan.. tak salahkan mencuba nasib..

~tuah ayam nampak di kaki, tuah manusia mungkin di hujung jari..so ringan-ringan kan la tangan klik kat sini..
http://www.mohe.gov.my/kspgv

~adios...

No comments: