Sunday, November 4, 2012

Dia datang lagi...

Assalamualaikum...

Esok 05/11/12 bermula la perjuangan untuk semua pelajar tingkatan 5 seluruh Malaysia termasuk la untuk adik aku dan untuk anak-anak didik aku.

Act, dah rasa aku dah rasa nervous dari minggu lepas lagi...


Untuk adikku, Nur Farhana..Good luck. U are smarter than me, u are hardworking and i hope Allah will help u create a great result. Semoga Allah memberikan ganjaran yang setimpal dengan usaha yang telah dia lakukan. Chaiyok!


And for all my student..Kelas 504, 510, 513. Segala apa yang pernah saya berikan, segalanya dihalalkan, segalanya diberkati. Saya hanya ingin melihat awak semua berjaya. Itu sahaja. Juga untuk kelas 506 dan 511. Harapan yang sama juga saya sandarkan untuk awak.


Terima kasih untuk koleksi coklat-coklat yang telah diberikan kepada saya. hehe



Istimewa untuk barisan BWP yang tersayang. Tanpa anda semua, memori di sini mungkin tidak seindah ini. Saya pasti akan rindukan kalian. Pasti!



Kepada bakal-bakal usahawan muda yang berjaya, PUM. Terima kasih kerana memberikan kerjasama yang baik sepanjang korang berada di bawah jagaan saya..

Dan tidak dilupakan kepada SPR "like a boss". I have great time with all of u. Thanks.

SPM 2012- Inilah tujuan anda semua berada di bumi Taiping yang bertuah ini..



to all my dearest student, esok adalah permulaan sebuah perjalanan yang masih panjang.Esok juga sebahagian daripada penentu untuk masa depan anda semua. I would like to wish, good luck and all the best. Doa saya sentiasa mengiringi setiap langkah anda. Semoga kasih sayang saya menjadi semangat untuk kalian berjuang.
 

 Lots of love from me!
 

No comments: